Hippe gadgets, de paus en 50 Cent

Verschillende teksten voor bedrijven, websites en organisaties.

logo InnoDe afgelopen maanden heb ik voor verschillende organisaties en bedrijven teksten geschreven. Voor het hippe online magazine Inno.nl schreef ik een persbericht om aandacht te krijgen voor de lancering van de site. Inno.nl verzamelt de meest wonderlijke en innovatieve gadgets en producten van het web op één plek. Van woonaccessoires, designkleding tot computergadgets. Inno.nl is zelf geen webshop maar garandeert dat de spullen die op de site daadwerkelijk te krijgen zijn in Nederland.

logo Round GamesVoor RoundGames schreef ik een persbericht over de controversiële game Vatican Quest, waarin de paus op zoek gaat naar jongetjes en ze moet afleveren bij de kardinalen voordat de pers hem te pakken krijgt. Het haalde onder meer de Metro en Flabber.

extrastufi_logoVoor ExtraStufi, een nieuw platform voor innovatieve recruitment van starters en studenten, schreef en verspreidde ik ook een persbericht en schreef ik webteksten. Het initiatief werd opgezet door (ex)-studenten van studenten van de Universiteit Twente en Saxion Hogeschool. Hun filosofie is dat bedrijven hun middelen die zij steken in recruitment/werving en selectie anders zouden moeten aanwenden en zouden moeten gebruiken om studenten en starters te ondersteunen tijdens hun studie of vlak na hun afstuderen.

Logo Business CreationVerder heb ik webteksten gemaakt voor bedrijfsadviesbureau Business Creation en de innovatieve nieuwe hometrainer 480 Trainer.

Ook heb ik als ghostwriter een aantal columns geschreven voor een Bekende Nederlander, een bekende chefkok en een aantal prominente mensen uit het bedrijfsleven.

logo_vivanco_greyVoor Vivanco schreef ik een persbericht over de nieuwe headphones van rapper 50 Cent.  Het kwam onder meer terecht op StyleCowboys en HiFi VideoTest.

 

 

You may also like